مريممريم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

شکوفه های قره بلاغ

بیرتورکی شئر

1392/9/13 12:34
533 بازدید
اشتراک گذاری

بیر گون واریمیش بیر گون یوخومیش

بیر قاری ننه نین بیر بیزووی واریمیش

آپارار سووارماغا آیاغی بوزدان زویه ر و سینار.

قاری ننه دییه ر: بوز، سن نه ظالیمسن !

بوز دییه ر: من ظالیم اولسئیدیم گون منی اریتمزدی.

قاری ننه دییه ر: گون، سن نه ظالیمسن !

گون دییه ر: من ظالیم اولسئیدیم بولوت قاباغیمی دوتمازدی.

قاری ننه دییه ر: بولوت، سن نه ظالیمسن !

بولوت دییه ر: من ظالیم اولسئیدیم یاغیش مندن یاغمازدی.

قاری ننه دییه ر: یاغیش، سن نه ظالیمسن !

یاغیش دییه ر: من ظالیم اولسئیدیم گؤی اوت مندن بیتمزدی.

قاری ننه دییه ر: گؤی اوت، سن نه ظالیمسن !

گؤی اوت دییه ر: من ظالیم اولسئیدیم قویون منی یئمزدی.

قاری ننه دییه ر: قویون، سن نه ظالیمسن !

قویون دییه ر: من ظالیم اولسئیدیم قصاب باشیمی کسمزدی.

قاری ننه دییه ر: قصاب، سن نه ظالیمسن !

قصاب دییه ر: من ظالیم اولسئیدیم سیچان دخیلیمی آپارمازدی.

قاری ننه دییه ر: سیچان، سن نه ظالیمسن !

سیچان دییه ر: من ظالیم اولسئیدیم پیشیک منی دوتمازدی.

قاری ننه دییه ر: پیشیک، سن نه ظالیمسن !

پیشیک دییه ر: ظالیمم ها، ظالیمم

 کورسی آلتی قیشلاغیم دی، کورسی اوستی یایلاغیم دی

 خانیم نمنه پیشیرسه، اودا منیم قویماغیم دی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بي تا
20 آذر 92 11:43
اوشـودوم آ، اوشودوم داغـدان آلمـا داشیدیم آلمـاجیغیم آلـدیـلار، منه ظولـوم سالــدیلار من ظولومدان بئـزارام دریــن قویـو قـازارام درین قویو بئش گئچی هانـی بـونو اركجــی؟ اركج قـازانـدا قاینـار قنبر یـانینـدا اوینـــار قنبـر گئتـدی اودونـا قارغی باتـــیب بودونـا قارغی دگیل، قامیشدی، دؤرت بارماغی گوموشدی گوموشو وئردیم تاتـا، تات منه داری وئــردی دارینی سپدیم قوشـا قوش منه قاناد وئــردی قانادلاندیم اوچماغـا حق قاپوسون آچمـاغا؟ ...
بي تا
20 آذر 92 11:53
بالاما قوربان اینكلر بالام هاچان ایمكلر بالاما قوربان ایلانلار بالام نه واخت دیلآنلار سود دیبی، قایماق دیی قوربانین اولسون بی بی سود یالا، قایماق یالا قوربانین اولسون خالا آتین توتون بو بالانی شكره قاتین بو بالانی تولوق سنی آسایدیم یاغین تاسا باسایدیم بالام بؤیوك اولاندا قوپلو قازان آسایدیم چالخالان، چالخالان یاغ اولسون بالام یئییب ساغ اولسون.